Fredag jihooo!

Ojoj underbart härligt att komma hem och känna doften av middagen, min älskade man har i princip gjort allt klart så det bara är att sätta sig vid bordet och njuta. I och för sig så gör han ju det alltid när jag jobbar senare än honom men bara det Att han gör det ooh me like very much. Och dessutom så följer han ju mina recept till punkt och pricka (viktväktarrecept) vilket han får ytterligare pluss i kanten, och pussar förståss.

Strax är det också lite filmtajm med barnen. Smurfarna blir det, chips och läsk till barnen och lite nötter och vin till mig och mannen så är kvällen som gjort för att ha fredagsmys som så många talar om.

Imorgon tänkte jag fara och gratta goaste E och kanske fara och kolla lite kuddar till mitt nya färgtema i vardagsrummet...kul. Nåmen pussar och kramar på er och ha en underbar fredag.
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0