Ooh Ljuvliga Fredag...

Man kan aldrig få nog av fredagar. Dom är så underbara när man vet att man har hela helgen framför sig med bara mys! Veckorna går otroligt fort iallafall det är knappt man hänger med. Igår var jag och älskade dottern och svettades lite på Zumba, det är ju så otroligt skoj. Roligt att röra på sig och det är ju ingen konst när man får röra sig till musik. Unnade mig en jättegod cupcake efteråt som Jenny hade gjort, inte så speciellt nyttig men vad gör väl det. Passande till det så fick hon också en alla hjärtans dag present av mig. En rosa liten cupcake som hon kan hänga i sitt berlockarmband.

Ja veckorna bara susar förbi och äntligen så är vår resa så nära!! Nästa vecka beger vi oss, jag, syster och H till Stockholm och går på musikalen Dirty Dancing. Hojja vad det ska bli roligt, längtar...Så ska vi ju förstås också bo på hotell och bara njuta av tillvaron kanske shoppa lite och givetvis hitta en mysig resturang med ngt gott att äta och dricka. Nedräkningen har börjat och såklart lite resfeber börjar göra sig påmind.

Nähäpp nu är det mys framför tv:n tror jag...ha en bra kväll alla. Kram Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0