Här är Jag, varken mer eller mindre :) Jag...

Här är Jag, varken mer eller mindre :) Jag har ytterligare en gång utsatt mig själv för en utmaning. En anställningsintervju. I ca 2 timmar har jag svarat på frågor om mig själv, hur jag reagerar i vissa situationer, mina tankar om framtiden osv. Många "djupa" frågor med svar som jag hoppas gagna mig :) Jag är glad att jag fick komma på intervju och jag är stolt över mig själv som klarade av det sen återstår det ju att se om jag kommer vidare. Men jag kan iaf andas ut...puh. Det är fortfarande mkt annat som sker just nu. Mitt älskade barn tar studenten med allt vad det innebär och innan dess så är det bal och till den syr jag en klänning som hon kommer stråla i. Som sagt så är det ganska mkt nu men man får lov att beta av en sak i taget så då går det nog. Nu närmar sig rasten sitt slut så jag ska bara andas ut en stund till innan jag går in till "mina" ögonstenar. Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0