Disco Inferno!!!

Burn baby burn...disco inferno. Ooh vad superduktiga dom är. Det är så roligt att se att dom verkligen har utvecklats. Alltså min dotter och hennes klasskompisar. Min kära "unge" har också hittat sin speciella röst och den är Så bra. Eller rättare sagt hela hon verkar ha hittat sin stil när det gäller musiken. Kul show hade de iallafall satt ihop, bra ös hela tiden.

Annars har snart veckan gått igen, usch vad det går fort inte många veckor kvar så är det sommar. Nå inte än men det är faktiskt inte så länge kvar så får vi åka ut med pärlan och campa...lääängtar som tusan. Få se vart vi landar i sommar, ska bli riktigt "spänki". Vi prata husvagn idag jag och älsklingen och han sa att helt omöjligt är det väl inte att vi tar en tur kanske redan till valborg, oooh så skoj.

Näpp har faktiskt stägning i morgon så nu tänker jag faktiskt ta mig ett glas rött och mysa framför tv:n ett tag innan sänggående.

Ha det bra tills vi ses, kram kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0