Börja jobba mitt i veckan :)

Det här med ledighet är såå skönt. Lite underligt att börja jobba mitt i veckan men så härligt. Och för att göra den här veckan ännu kortare tog jag ledigt på fredag också :) Dessutom så dröjer det inte så särskilt länge innan nästa långledighet. Jag ääälskar att vara ledig.

Kort vecka alltså. Vi, P och jag åker med L&M och H&M till Siknäs imorgon torsdag. Vi planerade en liten första gångsresa med våra husvagnar för att ta en premiärtur men det slutade med att vi bor i stuga. Lite snopet men det fungerar ju det med. Allt pga detta eländes väder som man inte kan lita på. Det här med sommardäck och så. Nå vi får ju umgås och framför allt åka och shoppa sig lite.

Idag mitt på dagen åker min älskade unge till Berlin, önskar henne trevlig resa. Kan tänka mig att det finns en hel del att se och göra i en stad som Berlin. Väntar på att få höra allt när hon kommer hem.

Jag sysslar annars med allt och lite till, syr som en tok på balklänningen till J och lite annat smått och gott som måste göras. Men nu måste jag göra mig iordning för att gå till jobbet så jag kan avverka en av mina två dagar denna vecka ;)

Puss och Kram

"Oroa dig inte för morgondagen, i övermorgon är den över"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0