Ahh äntligen lördag

Underbara ljuvliga lördag. Fast jag vaknar och stiger upp 6.48 så är jag ändå ledig och jag älskar det. Mycket har hänt under veckan och när alla spänningar hade försvann så tittade basiluskerna fram och jag blev förkyld. Kroppen är knepig på det viset. Men det är inte så farligt jag klarar mig.

Anställningsintervjun gick bra när jag tänker efter, jag kunde ju inte göra så mycket mer än vad jag gjorde. Sen återstår det att se om jag går vidare eller inte. Det är lite med skräckblandad förtjusning iså fall. Ena stunden blir jag livrädd och andra stunden så vill jag inget hellre än att ha den här tjänsten. Men som sagt så får vi väl se hur det går.

Helgens göromål då! Ja det är ju min älskade unges balklänning som är nummer ett. Jag har tänkt att den ska bli färdig så när som på dragkedjan faktiskt. Jag ser framemot att se den på henne hon kommer stråla som en diamant mitt älskade barn. Nu ska jag återgå till mitt morgonkaffe i väntan på att övriga familjen vaknar (jo dom sover ännu, alla tre) sen blir det frukost och efter det åker symaskinen fram.

Puss och kram

"Med tiden ändras ens värderingar"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0