Mot Gällivare... "Lärorik förskola" Är på ...

Mot Gällivare... "Lärorik förskola" Är på väg mot en givande och intressant (hoppas jag) ugn.dag i Gällivare. Facket anordnar denna utbildning och jag tror att den kommer bli bra. Jag är dock lite förkyld så väskan är packad med diverse medikament. Hoppas vi hinner en sväng på Dollarstore också hade behövt inhandla lite kalasattiraljer för på söndag nalkas det kalas. Lördagens uppdrag är att fira kära mor & far och deras 40-åriga bröllopsdag. Trevligt trevligt :) Näpp nu ska jag vara lite social innan vi är framme. Hörs sen puss och kram.



Kommentarer
Carina

Hej kära arbetskompis! Ville bara säga att du är en fantastisk vän och kollega! När jag kommer till jobbet, möts jag av ett leende och ett -God Morgon!

Tänk att alltid få ett sådant bemötande jag är en lyckans ost och jag blir alldeles, alldeles, varm och glad innombords! Tack för att du finns!

Kram/Carina

2012-04-03 @ 21:53:30
Carina

Hej kära arbetskompis! Ville bara säga att du är en fantastisk vän och kollega! När jag kommer till jobbet, möts jag av ett leende och ett -God Morgon!

Tänk att alltid få ett sådant bemötande jag är en lyckans ost och jag blir alldeles, alldeles, varm och glad innombords! Tack för att du finns!

Kram/Carina

2012-04-03 @ 21:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0