Mmm som i mysigt! Dagen har varit super...

800px-sami_flag_ (MMS)

Mmm som i mysigt! Dagen har varit superbra fastän det kyliga vädret håller i sig. Samiska nationaldagen har vi såklart firat med pompa och ståt, nja inte så men det blev superbra. Nöjda barn och fröknar. Sen var det ju den där måndagen=kör. JAG är inte sugen på det så här på måndagar men jag vet ju att när jag väl går dit så är det ju superkul, älskling "sparka" på mig så jag kommer MIF iväg. Appropå Älskling. Kommer hem från kören trött och frusen och Han har startat min värmefilt och ett glas rött står på bordet. Ooh Han är så go, Tack för att du tänker på mig. Nu sova iaf. Kram kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0