Längesen!

Nu måste jag tjyva lite tid till det här. Ibland är det så himla svårt att hinna med allt man skulle vilja. Jag har ju tänkt att jag ska blogga lite nu och då men tiden räcker helt enkelt inte till, fast det egentligen inte alls tar så särskilt lång tid. Nånå hur som helst så har det ju hänt en hel del sen sist. Vår superduper resa till Stockholm vart ju sååå lyckad, berättar mer sen samt kommer med lite bilder. Vart ute på vårens första skoter/grilltur i helgen vilket var underbart...många fler väntas hoppas vi. Nu kallar mitt sällskap, busstur upp till stan med tillhörande fika står på schemat...mumselimums (fast för fröken Ulrika gäller bara kaffe ;)

Hörs på ett tag Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0